Pouze 4 % návštěvníků webu na sebe zanechá kontakt. Leady vám pomohou identifikovat ty ostatní.
Díky Leady zjistíte, jaké firmy se zajímají o vaše produkty nebo služby, odkud k vám přicházejí a co přesně je na webu zaujalo. Dozvíte se to
v reálném čase a Leady vám automaticky doplní i kontext – kontakty, údaje o počtu zaměstnanců nebo obratu.
Jste B2B firma? Udělejte si jasno o tom, kolik vám mohou Leady přivést zákazníků. Stačí odpovědět na 5 jednoduchých otázek a my vám řekneme, jak ze svého webu vytěžit více.
Kolik návštěvníků z webu vás měsíčně kontaktuje?
Počítají se e-maily, telefonáty i osobní setkání. Ptejte se svých klientů, kde vás našli.
Kolik kontaktů je od firem, které jsou pro vás relevantní?
Jde o kvalifikované leady - tedy poptávky od firem, které si mohou vaše služby dovolit, jsou pro ně vhodné a jsou od zástupců firmy, kteří mohou o nákupu rozhodnout.
Kolik návštěvníků z webu si měsíčně zakoupí vaše služby/produkty?
Jaká je průměrná hodnota jedné objednávky?
KčDíky aktivnímu kontaktování relevantních leadů můžete zvýšit výkon vašeho webu o .
Nemáte kontakty na firemní návštěvníky vašeho webu. Tím váš počet kontaktů klesá až o 100%.
Nemáte informace o obratu, počtu zaměstnanců a oboru podnikání firemních návšěvníků.
Dáme vám kontakty na firemní návštěvníky vašeho webu. Tím můžete počet kontaktů zvýšit až o 100%.
Dáme vám informace o obratu, počtu zaměstnanců a oboru podnikání firemních návšěvníků.
Tisíce B2B firem v ČR používá Leady. Když to funguje jim, mohlo by i vám. Konečně, za zkoušku nic nedáte.